Jak vrátit zboží?
Zakoupili jste zboží v našem e-shopu? Nevyhovuje vám velikost, barva nebo další parametry výrobku? Můžete jej bez udání důvodu vrátit do 14 dní od jeho převzetí.
Zboží, které nám zasíláte zpět musí být nepoškozené, neopotřebené a neznečištěné. Pečlivě jej zabalte a vložte ideálně do původního přepravního obalu. Pokud dojde k poškození zboží během přepravy v důsledku použití nevhodného obalu, nemůžeme vám vrátit kupní cenu a náklady na dodání zboží.
Dovnitř zásilky vložte vyplněný Formulář pro odstoupení od smlouvy, případně tento formulář můžete zaslat na náš e-mail: info@piseckeluzkoviny.cz, zároveň také vložte do zásilky kopii Faktury - daňového dokladu.
Zásilku pojistěte na odpovídající hodnotu a zašlete na naší reklamační adresu:
Stanislav Houdek - Písecké lůžkoviny
Sedláčkova 472/6
397 01 Písek
Nezasílejte nám zásilku na dobírku! Takové zásilky nepřebíráme.
Pro vrácení zboží prosíme nevyužívejte služeb Zásilkovny. Čas doručení na naší adresu bývá v pozdních odpoledních nebo večerních hodinách a to časově nekoresponduje s naší pracovní dobou. Kurýr nám pak nechává uložené balíky na různých výdejních místech, kde je nemůžeme z technických a kapacitních důvodů vyzvedávat.
Jakmile zásilku obdržíme, zkontrolujeme zda vrácené zboží nenese známky poškození, opotřebení nebo částečné spotřeby a bude-li vše v pořádku, nejpozději do 14 dnů vám bude částka poukázána zpět na Vámi uvedený účet.
Další podrobné informace naleznete v Obchodních podmínkách.